Alla inlägg under april 2010

Av Camilla Wennstig - 4 april 2010 22:17

Påskhelgen har varit lugn och bara tillbringats hemma. Ja i fredags tog vi en dags tur till svärmor m. fam. Sedan har vi pysslat på hemma, möblerat om vardagsrummet och idag (sön) bytte vi rum mellan Michelle och Kevin.


Blev kanon bra! Kevin som leker på sitt rum ( allt från lego till radiobilar) behöver plats, Michelle som går upp nån gång ibland och stylar håret eller kikar på film, hon klarar sig med ett mindre rum. Så det var 2 st mycket nöjda barn som hjälpte till hela dagen idag.


Ikväll har jag klippt Sanna, hon tog bort 1 dm slitet hår , klippte upp och det blev jätte fint. Micke trimmade jag lite, så idag har jag gjort några kretaiva saker iaf.


Jag hann fakstkt mitt i allt sitta ute och sola en stund oxå. Undebart väder   


Micke tog hem ett trumset åt Kevin idag och ställde ute i verkstaden ( till min lättnad ) så han har vi knappt sett i efm... Men kul hade han och det är huvudsaken.


I morron ska vi till stan en sväng, jag ska svänga in hos Bea och ta en kopp kaffe. det var LÄNGESEDAN så det ska bli kul. Mick och Chester ska på gratulationsfirande hos sångaren i Mickes band.


Mina små troll åker till P i morron och kommer hem nästa sön. Nu var det väldigt längesedan dom var borta så länge, men dom får det säkert toppen kul.


Nu är jag så tröptt så jag skulle kunna sitta här i soffan och sova tills i morron, men det ska jag inte... jag ska duscha och krypa ner i en redbäddad säng och läsa inredingstidingar   


Så godnatt på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Camilla heter jag, gift med Mikael och har 3 busiga barn.

Älskar inredning och musik.

Men mitt största intresse är naturligtvis familjelivet och allt vad det medför.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards