Direktlänk till inlägg 29 mars 2010

Måndag igen

Av Camilla Wennstig - 29 mars 2010 12:00

Helgen har varit fullspäckad, främmande och middag borta. Michelle och kevin kom hem igår efter en helg hos P. Dom var nöjda och glada.


Jag gjorde klart basen för tatueringen igår, ont som fan gjorde det. Men det var det värt   


Chester fick en vuxen säng igår, lite pirrigt att lägga honom själv där. Bullade upp med kuddar tills vi satt fast en bräda... Funkade jätte bra och Kotten sov som en stock till kl 02... hehe. Då var det dax att flytta till mamma och pappa. Men duktig var han som sov många timmar själv.

Måste kännas underbart att få så mycket plats, spälsängen bjuder inte på nån lyx iaf.


Veckan som kommer bli som vilken vecka som hellst. Chester och Michelle ska till tandläkaren... brr. Tor har Michelle "jobba hemma dag", men ville spendera några timmar med Kevin på fritids ändå.


Sen kommer den efterlängtade låååång helgen. Micke är ledig många dagar   Så skönt när vi kan spendera några dagar hela familjen från morgon till kväll.


Fredag blir det grillning vid sjön om vädret inte blir allt för trist. Annars har vi inte bokat in ngt spec. Vi tar helgen och vädret som det kommer. Blir bäst så... man vet ju aldrig om det är sol, + grader eller - nu för tiden .


Hade beställt nya vår gardiner och lampor till köket... i feb... började fundera varför paketet aldrig dök upp ? Nä då kommer dte inte förrän 25 april... less blir man , tänkte ju sätta upp dom till påsk. Usch...


Under påsklovet blir Michelle och Kevin hos P hela veckan, då funderar jag på att byta rum åt dom. Kevin behöver mer plats och Michelle ville ha Kevins .. men vi ett problem. Michelle har hela rummet i rosa.. så då måste det tapeseras och målas om.... Men vi ser hur det blir med orken.


Nä nu mina vänner ska jag gå ner och hänga en tvätt , sen kaffe och hämta barn framöver.


Ha d gott


  


  

Stora 2-åringen   


  

Min fina tatuering... inte klar , men nästan   










 
 
Emelie

Emelie

4 april 2010 14:55

Uppdatering av blogg tack!

http://www.wennstig.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Wennstig - 4 april 2010 22:17

Påskhelgen har varit lugn och bara tillbringats hemma. Ja i fredags tog vi en dags tur till svärmor m. fam. Sedan har vi pysslat på hemma, möblerat om vardagsrummet och idag (sön) bytte vi rum mellan Michelle och Kevin.   Blev kanon bra! Kevin so...

Av Camilla Wennstig - 25 mars 2010 14:15

 Dagen började med kaos, då både Michelle och Kevin skulle på utflykt idag. Michelle skulle åka slalom och Kevin längskidor. Dom hade skjuts att passar och både skulle natruligtvis stula och dra ut på tiden in i det sista.   Men efter lite stök v...

Av Camilla Wennstig - 24 mars 2010 11:03

Grattis våran älskade Chester på 2 års dagen.      Chester 40 min, håller pappas hand         Chester 1 dag gammal        Chester 2 dagar ( 28 veckor ) liggandes i min famn         9 veckor och helt underbar        ...

Av Camilla Wennstig - 21 mars 2010 22:24

Helgen som gått har varit väldigt energi givande måste jag säga      Lör åkte vi till svärföräldrarna och spenaderade dagen ute tills kl var 18.30. Det blev fyrhjulsåkning för hela familjen... jag och Chester på en. Micke och Michelle på en och...

Av Camilla Wennstig - 19 mars 2010 16:43

Ja idag vaknade jag trött som en tok, då det blev en sen natt. Fick främmande av pappa igår kväll och eftersom det var flera månader sedan han var här sist så ville man ju surra lite    Efter frukost och lite kaos här ( som det vanligtvis vis är) s...

Presentation


Camilla heter jag, gift med Mikael och har 3 busiga barn.

Älskar inredning och musik.

Men mitt största intresse är naturligtvis familjelivet och allt vad det medför.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards