Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

Knep och knåp

Av Camilla Wennstig - 19 mars 2010 16:43

Ja idag vaknade jag trött som en tok, då det blev en sen natt. Fick främmande av pappa igår kväll och eftersom det var flera månader sedan han var här sist så ville man ju surra lite   

Efter frukost och lite kaos här ( som det vanligtvis vis är) så kom Patrik hit, han skulle följa med Michelle och Kevin på skola och förskola idag. Det såg dom frammemot så det var 2 glada barn som åkte med pappa imorse.


Jag lämnade Chester i vanlig ordning, hem och klippte pappa, sen bar det av till OK för att hämta ut mitt efterlängtade paket. Har beställt luffraslöjds matrial som jag satte mej och knåpade med.


Ja.... men när händerna inte kopplar med huvudet, hjärnan tänker en sak men kroppen gör nått annat så slutade det med att det som från början var tänkt att bli en ljusstake .... nu ser ut som en överkörd cykel...

  


Pappa hade med sig Troy och det var ett kärt besök. Skulle så gärna villja att han fick bo här.... men det är väll bara inse att man inte har tiden och orken för en hund.



Jag är så trött idag, huvet känns som en punchpokal...Vill bara att Micke ska kliva in och att jag får känna att det är helg!


Mina barn känner ju naturligtvis inte av någon energi svacka utan är istället väldigt pigga och springer runt som 3 duracell kaniner... varför kan dom inte tycka att det är skönt att sitta stilla iaf 10 min när mamma är trött ??

Men jag ska inte klaga, dom är iaf inte sjuka eller på dåligt humör .


Vädret då? Ja man kan deprimerad för mindre.... snö och slask. Hoppas iaf på sol i morron då vi planerat in en dag med grillning och pulka åkning. Men det känns som att vädergudarna inte vill vara på vår sida.


Nä nu ska jag ta och bygga lite klossar med lilla killen.


På återseende

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla Wennstig - 4 april 2010 22:17

Påskhelgen har varit lugn och bara tillbringats hemma. Ja i fredags tog vi en dags tur till svärmor m. fam. Sedan har vi pysslat på hemma, möblerat om vardagsrummet och idag (sön) bytte vi rum mellan Michelle och Kevin.   Blev kanon bra! Kevin so...

Av Camilla Wennstig - 29 mars 2010 12:00

Helgen har varit fullspäckad, främmande och middag borta. Michelle och kevin kom hem igår efter en helg hos P. Dom var nöjda och glada.   Jag gjorde klart basen för tatueringen igår, ont som fan gjorde det. Men det var det värt      Chester f...

Av Camilla Wennstig - 25 mars 2010 14:15

 Dagen började med kaos, då både Michelle och Kevin skulle på utflykt idag. Michelle skulle åka slalom och Kevin längskidor. Dom hade skjuts att passar och både skulle natruligtvis stula och dra ut på tiden in i det sista.   Men efter lite stök v...

Av Camilla Wennstig - 24 mars 2010 11:03

Grattis våran älskade Chester på 2 års dagen.      Chester 40 min, håller pappas hand         Chester 1 dag gammal        Chester 2 dagar ( 28 veckor ) liggandes i min famn         9 veckor och helt underbar        ...

Av Camilla Wennstig - 21 mars 2010 22:24

Helgen som gått har varit väldigt energi givande måste jag säga      Lör åkte vi till svärföräldrarna och spenaderade dagen ute tills kl var 18.30. Det blev fyrhjulsåkning för hela familjen... jag och Chester på en. Micke och Michelle på en och...

Presentation


Camilla heter jag, gift med Mikael och har 3 busiga barn.

Älskar inredning och musik.

Men mitt största intresse är naturligtvis familjelivet och allt vad det medför.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards